Witamy w Centrum Dietetycznym MonVita

692 108 338
Al. Jerozolimskie 119 "A" lok. 27, Warszawa
6 stycznia 2019r.

Wiem, że wśród naszych czytelników są osoby, które nie wymagają specjalistycznej diety, a jedynie szukają inspiracji kulinarnych. Są też moi byli pacjenci, którzy osiągnęli swoje cele kilogramowe, a jedynie w celu utrzymywania dotychczasowych efektów poszukują przełamania rutyny w gotowaniu. Czasem bowiem we własnej kuchni jedziemy na pewnym „autopilocie”. Kupujemy i gotujemy ciągle to samo – bo znamy, bo potrafimy, bo brakuje nam innych inspiracji.

 

W tym celu wydałam uniwersalny, zdrowy PLAN ŻYWIENIOWY TYGODNIOWY dla osób, które potrzebują nowych inspiracji w kuchni 👨‍🍳👩‍🍳 Dzięki niemu nauczysz się zdrowo komponować posiłki. Poznasz nowe przepisy. Wprowadzisz wartościowe produkty do swojej diety i zaznajomisz się z tajnikami pysznych, zdrowych i łatwych w przygotowaniu dań. Zadbasz o zdrowie, zyskasz więcej energii, a może nawet poprawisz sylwetkę.

 

Dieta na każdy dzień składa się z 5 posiłków. Nie narzucam sztywno kolejności posiłków w diecie, bo możesz dostosować je do własnego rytmu. Rekomenduję powtarzanie jednego dnia dwukrotnie, dzięki czemu obiady i inne posiłki będziesz mógł przygotowywać na dwa dni (podwajając składniki) oraz gospodarować produkty i niepotrzebnie nie wyrzucać. W taki sposób ten 7-dniowy plan wystarczy Ci na pełne dwa tygodnie.

 

Dietę stworzyłam w dwóch wariantach kalorycznych, zbliżonych do diet normokalorycznych dla obu płci – 1900 kcal i 2400 kcal. Plany te składają się z tych samych przepisów – różnią się tylko wartością energetyczną.
Oparte są na produktach pochodzących ze wszystkich grup żywnościowych: produktach zbożowych (kaszach, ryżu, makaronie, pieczywie, płatkach zbożowych), mięsie, rybach, nasionach strączkowych, warzywach, owocach, produktach mlecznych i zdrowych tłuszczach.

 

Ten plan żywieniowy nie jest jednak dobrym rozwiązaniem dla osób ze zdiagnozowanymi schorzeniami, chorobami przewlekłymi i dla osób o specjalnych wymaganiach, które wymagają indywidualnego potraktowania oraz dostosowania diety do występujących zaburzeń i potrzeb. Takie osoby zapraszam do konsultacji stacjonarnej w gabinecie lub skorzystania z opieki online w opcji indywidualnej (http://monvita.pl/oferta/).

 

Plan żywieniowy skierowany jedynie do osób, które chcą poprawić swoje błędy żywieniowe, potrzebują nowych inspiracji w kuchni, pragną nauczyć się zasad prawidłowego odżywiania czy szukają motywacji do rozpoczęcia zmian w gotowaniu.

 

Zamawiając plan żywieniowy otrzymasz:
jadłospis na 7 dni z wartością energetyczną i odżywczą wszystkich przepisów
listę zakupów
Otrzymasz je w formacie pdf na adres e-mail po potwierdzeniu płatności.

 

Aby zamówić plan żywieniowy, skontaktuj się:
monika.hajduk@monvita.pl
📲 messenger: https://web.facebook.com/CentrumDietetyczneMonVita
📌 Format: PDF (Portable Document Format)
Dostawa: Drogą elektroniczną (na wskazany adres e-mail) po zrealizowanej płatności
Cena: 99.00 zł


Pozostałe artykuły

2 września 2018r.
Skąd wziął się pomysł na e-booka „Zdrowe lunchboxy do pracy”? Jakiś czas temu trafiłam na pewne opracowanie. Był to raport z badania „Co Polacy jedzą w pracy?” zrealizowany przez Instytut
5 lipca 2018r.
Sezon urlopowy w pełni! Wielu z Was pyta mnie ostatnio w gabinecie: Co robić na urlopie? Jak przetrwać wakacje? Jak nie zaprzepaścić dotychczasowej pracy, ale jednocześnie nie zwariować z wyrzeczeniami?
14 maja 2018r.
Ekiden to długodystansowy i najpopularniejszy bieg sztafetowy w Japonii. Nazwa tego maratonu-sztafety pochodzi od japońskiego systemu transportowego i pocztowego, przebiegającego wzdłuż szlaku Tōkaidō. Biegi sztafetowe Ekiden są niezwykle popularne w Japonii, Australii,