Jak wygląda w praktyce wizyta i dieta dla pary?

Wizyta dla pary (rodzin, osób mieszkających w jednym gospodarstwie domowym, przyjaciółek, sąsiadek, znajomych czy kolegów z pracy) odbywają się razem. Podczas niej zbieramy informacje żywieniowo-zdrowotne dwóch osób – tak, aby następnie przygotować jadłospis uwzględniający te potrzeby razem. W praktyce jadłospisy dla par są przygotowywane w taki sposób, aby były to w jak największej ilości przepisy spójne (aby gotować jak najwięcej wspólnych dań, przykładowo bez kilku wersji obiadów), ale jednocześnie uwzględniając potrzeby żywieniowe i zdrowotne obu osób, determinowane ich stanem odżywienia, celami żywieniowymi, poziomem aktywności fizycznej, preferencjami smakowymi, rytmem dnia itp. Przepisy są w jak największym stopniu podobne (chyba, że preferencje smakowe są zupełnie przeciwnie czy stan zdrowia determinuje całkowicie odmienne zalecenia żywieniowe), ale różnią się na przykład porcjami (gdy zapotrzebowanie tych osób jest mocno odmienne).

Czy chcąc zakupić pakiet muszę zapłacić za niego z góry?

Wielomiesięczna forma współpracy w postaci pakietu wizyt jest lepszym rozwiązaniem dla pacjentów planujących większą redukcję masy ciała. Aby ułatwić Państwu decyzję dotyczącą wyboru formy współpracy proponujemy skorzystać z konsultacji wstępnej i po niej podjąć decyzję o wykupieniu pakietu. Ostateczną decyzję należy jednak podjąć nie później niż na drugiej wizycie na której ma miejsce odbiór i omówieniem diety. Na niej należy także dopłacić pozostałą różnicę.

Czy w Centrum Dietetycznym MonVita zachęca się do kupowania i przyjmowania suplementów diety?

Nie, wszystkie potrzebne organizmowi składniki odżywcze polecamy spożywać głównie z konwencjonalnej żywności. Decyzję o wprowadzeniu ewentualnej suplementacji ukierunkowanej na poprawę stanu zdrowia powinien ostatecznie podejmować lekarz. Nie prowadzimy sprzedaży suplementów diety. W przypadku osób aktywnych współpracujemy z trenerami personalnymi w celu optymalizacji celów treningowych oraz żywieniowo-suplementacyjnych naszych podopiecznych.

Jakie są możliwe opcje płatności?

Oferujemy możliwość płatności gotówką i kartą (w gabinecie przy usługach stacjonarnych) lub przelewem (w formie przedpłaty za usługę na konto Poradni przy usługach online).